Παρασκευή, 26 Σεπτεμβρίου 2008

Ψαρόσουπα.........




Μιας και ο καιρός πήρε να δροσίζει και η βροχούλα έκανε την εμφάνισή της ,είπα να φτιάξω μία ψαροσουπίτσα αφού την λατρεύουν τα κοριτσάκια μου(είναι ο μόνος τρόπος ,για να βάλουν ψαράκι στο στομαχάκι τους δηλαδή).
Πήρα λοιπόν από τον ψαρά μου ,ότι ψάρι βρήκα που να γίνεται σούπα.
Τσάκωσα λοιπόν ,ένα χριστόψαρο 900 γρ. ,μία σκορπίνα 500 γρ. και έναν μπακαλιάρο περίπου 300 γρ. Του ζήτησα αυτή τη φορά να τα καθαρίσει και με κοίταξε περίεργα,γιατί
ξέρει ότι αυτή τη δουλειά την λατρεύω .Όμως το μπλέξιμο με τις χειμωνιάτικες δουλειές του σπιτιού μ’ έκαναν να να τεμπελιάσω ,ως προς το καθάρισμα των ψαριών.
Καθάρισα λοιπόν και τα λαχανικά μου,3 πατατούλες μέτριες ,κομμένες σε κύβους ,7 κολοκυθάκια λεπτά και τρυφερά ,4 καροτάκια μέτρια ,1 κρεμμύδι μεγαλούτσικο στα 4,μία μικρή σχετικά σελινόριζα και τα έβαλα να βράσουν στην κατσαρόλα ,όλα μαζί περίπου 20
λεπτά της ώρας ,ρίχνοντας και το σχετικό λαδάκι ,αλατάκι και πιπεράκι .Κατόπιν ,έβαλα τα ψαράκια μέσα ,αφού φρόντισα να τα φυλακίσω σε δίχτυ από τούλι ,που φρόντισα να έχω αρκετά κομμάτια ,για επίσης 20 λεπτάκια .
Έβγαλα λοιπόν τα ψαράκια ,σε πιατελίτσα και άφησα τα λαχανικά στην κατσαρόλα .
Στο σερβίρισμα ,έχουμε ιδιοτροπίες αρκετές .(να μην αναφερθώ και γίνω κουραστική).
Την τρώτε ,όπως εσείς προτιμάτε .
Καλή σας όρεξη και καλό……Φθινόπωρο….!!!

1 σχόλια:

αχτίδα είπε...

Υπέροχη φαίνεται , κι εγώ έτσι την κάνω, ο άνδρας μου την αγαπά πολύ και την κάνει μόνος του πάντα.