Κυριακή, 12 Οκτωβρίου 2008

Κρεμμυδοτηγανίτες




Σήμερα Κυριακή,είπα να φτιάξω κρεμμυδοτηγανίτες,για να καλοπιάσω τα μαστόρια που έχω,
μπας και τελειώσουν καμιά ώρα νωρίτερα,για να απολαύσω τις κόρες μου.
Πονηριές....ε;
Λοιπόν,χρειάστηκα.................
2 φλυτζάνια του τσαγιού,τριμμένο κεφαλοτύρι
3 αυγουλάκια
3 φρέσκα ψιλοκομμένα κρεμμυδάκια
1 μεγάλο ξερό κρεμμύδι τριμμένο,με όλα του τα υγρά
Άνιθο
Δυόσμο
Λίγο,ελάχιστο αλατάκι
Πιπέρι και.....
Αλεύρι,τόσο ώστε να έχουμε μία χυλωμένη ζύμη.

Βάζουμε όλα τα υλικά σε ένα μπόλ και τα ανακατεύουμε πολύ καλά,με κουτάλι της σούπας.
Σε τηγάνι,ρίχνουμε σπορέλαιο και όταν κάψει,βάζουμε κουταλιά-κουταλιά,από
τον πηχτούτσικο χυλό που ετοιμάσαμε.Καλοτηγανίζουμε και από τις δύο πλευρές και έχουμε
αμέσως.....τις πεντανόστιμες κρεμμυδοτηγανίτες.

Τελικά.....έπιασε το κόλπο,τέλειωσαν αρκετά νωρίς.

2 σχόλια:

ΠΡΑΣΙΝΗ ΚΛΩΣΤΗ ΔΕΜΕΝΗ είπε...

μου φαίνονται υπέροχες. θα τις φιάξω σήμερα κιόλας

Λιάντα είπε...

Κλωστούλα μου....καλησπερούδια σου!
Ναι,η συνταγή είναι πολύ καλή και οι κρεμμυδοτηγανίτες,πραγματικά πεντανόστιμες.
Καλή επιτυχία κοπέλα μου και περιμένω εντυπώσεις.....
Καλό σου σαββατοκύριακο....
Λία