Πέμπτη, 5 Φεβρουαρίου 2009

Σπανακοκεφτέδες,από την Μαρίτσα.....


Συνταγούλα,που την έκλεψα.....από μια φίλη.
Μαρίτσα μου...συγνώμη,αλλά τους τίμησα δεόντως....σήμερα
Λοιπόν......
ΥΛΙΚΑ
1/2 κιλού,σπανάκι
4-5 κρεμμυδάκια φρέσκα
1-2 πράσσα
άνιθος
μαιντανός
αλεύρι που φουσκώνει
αλάτι
πιπέρι
λαδάκι για το τηγάνισμα
ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Πρέπει να ζεματίσουμε και να βράσουμε για 5 λεπτάκια το σπανάκι.Ψιλοκόβουμε σε μπωλ,τα κρεμμυδάκια,τα πράσσα,τον άνιθο και τον μαιντανό και ρίχνουμε το σπανάκι,επίσης ψιλοκομμένο.Προσθέτουμε το αλεύρι,ώστε να γίνει ένα παχύρευστο μίγμα και συμπληρώνουμε,με λίγο αλάτι και πιπέρι.
Σε τηγάνι καίμε το λαδάκι και ρίχνουμε κουταλιά-κουταλιά,το μίγμα.Όταν ροδοκοκκινίσουν από την μία πλευρά τα κεφτεδάκια μας,γυρνάμε και από την άλλη,μέχρι να ψηθούν.
Για βοήθεια με το κουτάλι,γεμίζουμε ένα φλυτζάνι με νεράκι και βρέχουμε το κουτάλι,πρίν από κάθε κουταλιά.




6 σχόλια:

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

΄Ελα ... ζήλεψα...
θα τους φτιάξω!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Λιάντα είπε...

Την καλησπέρα μου....Φύρδην-Μίγδην.
Ζήλεψες....ε;
Κι εγώ είχα ζηλέψει σαν εσένα,έχει περίπου δύο χρόνια από τότε και τους φτιάχνω ανελλιπώς,αφού άρεσαν
στις θυγατέρες μου και στον δύσκολο....πατερούλη μου.
Καλό σου βραδάκι....κοπέλα μου.
Περιμένω...εντυπώσεις...
Φιλιά....
Λία...

Δημιουργία είπε...

Θα τιμησω κι εγω τους σπανακοκεφτεδες σου,γιατι στο σπανακι λεμε ναι.

Λιάντα είπε...

Σαν τον popey....ε,Κατερίνα μου;
Καλησπέρα σου..καλή μου.
Είναι γευστικότατοι......
Θα με θυμηθείς.....
Καλό βραδάκι....
Λία...

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Καλή σου μέρα!!!!
:-)
Αύριο θα τους φτιάξω που θα είμαστε μαζεμένοι όλοι.
Μου άρεσε το ημερολογιάκι σου και πήρα τον κωδικό για ένα άλλο.

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Λιάντα είπε...

Καλησπέρα,Φύρδην-Μίγδην....
Χαίρομαι που σου άρεσε το ημερολόγιο κι έκανες πολύ καλά,που έβαλες κάτι ανάλογο...στο blog σου.
Θα περιμένω τις εντυπώσεις σου αύριο...καλή μου κοπέλα,για τα σπανακοκεφτεδάκια.Ελπίζω,να κάνουν την εντύπωσή τους....
Καλό βραδάκι...
Λία...