Σάββατο, 14 Φεβρουαρίου 2009

Χρόνια Πολλά.....στους ερωτευμένους......



Σήμερα.....ρεπώ από από την κουζίνα μου....
Δεν γιορτάζω....
Δεν είμαι ερωτευμένη....
Δεν μαγειρεύω.....
Δεν βγαίνω.....
Δεν διασκεδάζω....
Σήμερα,μόνο...τσαγάκι,χαμομηλάκι,για τα ηρωικά,στη σύνταξη.......γηρατειά!!!!
Και....όχι...μόνον!
Κρεβατάκι,κουκουλωματάκι,παπλωματάκι,τζακάκι και.....τουρτουράκι....
Μπρρρρρ......
Κρυώνω...............
Γκουχ-γκουχ....

Αμψού.............

Του χρόνου....όμως,που...θα μου πάει
Θα το γιορτάσω....κι εγώ....

2 σχόλια:

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Λία μου, άσ' τους αυττύς σήμερα να γιορτάσουνε κι' εμείς γιορτάζουμε όοοολες τις υπόλοιπες ημέρες...
;-)
να είσαι καλά πολύ τη διασκέδασα την ανάρτησή σου.


Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Λιάντα είπε...

Καλή μου κοπελίτσα....
Σαν να έχεις δίκιο!!!!
Πολύ σωστή...η παρατήρησή σου.....
Να είσαι κι εσύ καλά,χαρούμενη κι ευτυχισμένη....
Καλό βραδάκι!
Λία...