Πέμπτη, 19 Μαρτίου 2009

Μηλοτηγανίτες

Είχα κάτι μηλαράκια στη φρουτιέρα,που μ'έβλεπαν και τα έβλεπα εδώ και λίγες μέρες.Θα λείπουμε σαββατόκύριακο και τα λυπήθηκα.Έτσι σκέφτηκα να φτιάξω λίγες μηλοτηγανίτες,που σαν γλυκό,τρώγονται πιο ευχάριστα.
Να σας πω λοιπόν τι θα χρειασθείτε και με τη βοήθεια του ματιού,θα πράξετε....
ΥΛΙΚΑ
4 μήλα
Ζάχαρη με το μάτι,για το πασπάλισμα
Χυμός λεμονιού
Κονιάκ
1 αυγό
Αλεύρι για όλες τις χρήσεις
Γάλα
1 βανίλια
Ελάχιστο αλατάκι
Σπορέλαιο
Κανέλα
Ζάχαρη άχνη για την εμφάνιση
ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Καθαρίζουμε τα μήλα από τη φλούδα και αφαιρούμε με το ειδικό εργαλείο,τους σπόρους.Τα κόβουμε σε ροδέλες πάχους περίπου ενός εκατοστού,ίσως και λιγότερο,τα τοποθετούμε για περίπου μισή ωρίτσα σε μπολ και τα πασπαλίζουμε ,με το χυμό του λεμονιού,το κονιάκ και τη ζάχαρη.Στη συνέχεια,ετοιμάζουμε έναν πηχτό χυλό,με το αλεύρι,το αυγό,το γάλα,τη βανίλια και ελάχιστο αλάτι.Ανακατεύουμε καλά,για να μην έχει σβόλους.Σε τηγάνι αντικολλητικό,βάζουμε το σπορέλαιο και μόλις κάψει,χαμηλώνουμε τη φωτιά και προσθέτουμε μία-μία τις ροδέλες μήλου,αφού πρώτα τις περάσουμε από τον χυλό.Τηγανίζουμε και από τις δύο πλευρές και τις τοποθετούμε σε πιατέλα με απορροφητικό χαρτί.Τις σερβίρουμε,με λίγη κανέλα και ζάχαρη άχνη.


Υ.Γ.
Συγνώμη που δεν έβαλα φωτογραφία,η αλήθεια είναι ότι στην πραγματικότητα,έβγαλα,αλλά δεν ξέρω για ποιό λόγο,δεν μπορώ να την εμφανίσω εδώ,σε οριζόντια θέση.Μου βγαίνει στο πλάι και αντί για ροδέλες,φαίνονται σαν Χριστουγεννιάτικα στολίδια.
Σας την χρωστάω όμως........

6 σχόλια:

ΕΛΕΝΑ είπε...

Μου θύμησες ένα πολύ εύκολο και νόστιμο γλυκάκι που έφτιαχνα παλιά και έχω καιρό να κάνω.
Πολύ νόστιμες οι μηλοτηγανίτες πραγματικά!!

Λιάντα είπε...

Έλενα....την καλημέρα μου!
Είναι πραγματικά,νόστιμες και πολύ εύκολες θα έλεγα.
Αλλά θα μας πεις την συνταγούλα που σου θύμησαν;
Πολλά φιλάκια...!
Λία...

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Τη συνταγή την πρωτοείδα στη Ν. Αφρική πριν 26 χρόνια και έκτοτε τις φτιάχνω.

Τώρα για την εικόνα σου. ΄Ανοιξέ τη στην οθόνη σου και σου εμφανίζει χαμηλα μια μπάρα. Τα βέλη πάνω-κάτω είναι για να την περιστρέψεις. Τη σώζεις και ΟΚ.

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

big mama είπε...

Έχω και εγώ κάτι μηλαράκια που με κοιτάνε και έχω τόσο καιρό να φάω τηγανίτες! Θα τις φτιάξω αύριο για Κυριακάτικο πρωινό!

Λιάντα είπε...

Γλαρένια μου...καλημέρα σου!
Ειλικριά,δεν περίμενα ότι θα φτιάχνουν τις μηλοτηγανίτες στην Αφρική,μόνο και μόνο,επειδή έχω συνδιάσει την Αφρική,με τα εξωτικά φρούτα.
Σ'ευχαριστώ για την βοήθεια με τις φωτογραφίες,γιατί πραγματικά με έχουν παιδέψει αρκετές φορές στις αναρτήσεις μου.Θα το δοκιμάσω ευθύς αμέσως.....
Πολλά φιλάκια ....!
Λία...

Λιάντα είπε...

big-mama....καλημερούδια!
Να τις δοκιμάσεις,είναι τόσο εύκολες και γίνονται πάντα πολύ νόστιμες.
θα περιμένω.....εντυπώσεις....!
Πολλά φιλάκια....!
Λία....